Известие

Collapse
No announcement yet.

Осветление в купето + централно ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Осветление в купето + централно ??

    Здравейте колеги . До сега бях без централно ( беше ми заминало жълтото реле ) . Сложих друго , вратите се отключват и заключват от дистанционното с изключение на задна лява ( нито отваря нито затваря ) . За какво да гледам ( да свалям ли кората или ? ) . После в купето имаше 3 изгорели крушки : едната на центарлния плафон и 2те отзад в колонките . Смених крушките , НО при отворени врати не светят (крушките бяха по 5 или 6 вата , но не намерих точно такива а с ват по-слаби - дали има значение ? ) . Идеи ?
    На колата от която свалих релето за централното имаше още 2 релета до жълтото ( едното квадратно черно , седеше пред жълтото и другото , зеленото за мигачите ) . Дилемата е , че - при мен има гнезда само за жълтото и за зеленото ( гнездо за квадратното черно липсва ) . Знаете ли за какво е черното ?? Колата беше 3.0 бензин ( ако това има значение ) .

  • #2
    Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
    Здравейте колеги . До сега бях без централно ( беше ми заминало жълтото реле ) . Сложих друго , вратите се отключват и заключват от дистанционното с изключение на задна лява ( нито отваря нито затваря ) . За какво да гледам ( да свалям ли кората или ? ) . После в купето имаше 3 изгорели крушки : едната на центарлния плафон и 2те отзад в колонките . Смених крушките , НО при отворени врати не светят (крушките бяха по 5 или 6 вата , но не намерих точно такива а с ват по-слаби - дали има значение ? ) . Идеи ?
    На колата от която свалих релето за централното имаше още 2 релета до жълтото ( едното квадратно черно , седеше пред жълтото и другото , зеленото за мигачите ) . Дилемата е , че - при мен има гнезда само за жълтото и за зеленото ( гнездо за квадратното черно липсва ) . Знаете ли за какво е черното ?? Колата беше 3.0 бензин ( ако това има значение ) .
    Въпросният модул, който ти липсва (до жълтата кутийка в посока към двигателя) представлява управлението на осветлението на купето. Странно е това, че ти липсва и конектора му. Разгледай внимателно за висяща кабелна форма в тази зона. В документацията се води като модул J - 42. Та вероятно затова не ти работи осветлението. Търси го по моргите.

    PS: Относно задната врата, щом другите работят вероятно проблемът е локален в самата врата. Трябва да я разкостиш и да провериш дали идва електрически импулс на моторчето на ключалката. Ако идва пък не сработва, може моторчето да е заминало или да има механичен проблем.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:06.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      И във вратите нямаше крушки !! Сложих 2 на предните ( като не съобразих , че може да има и отзад и взех само 2 крушки ) . Ще погледна буксата за това советление да не се е откачила от самата планка и да е паднала долу .

      Ето 2 снимки - извинявайте за качеството но в тази дупка .............



      Ако няма всички крушки , възможно ли е да са вързани последователно и понеже една не свети да прекъсва и натам ???

      Да неби да бъркам и жълтото реле да трябва да влезне в сивата и малко от черната букса ( демек да мине релето малко назад ??? ) . Но централното работи . С колко крачета е заеленото реле за мигачите ( да видя колко свободни има ) . Не се оправям нито с една от двете програми еПер ли каква беше там . Едната не тръгва а другата е на италиянски и на картинката е дадена АР 156 .
      Last edited by roverbulgaria; d.m.y г., 15:13.

      Comment


      • #4
        Ето как е при мен:



        Става въпрос за черния конектор вдясно от червения. Кабелите за него вървят в същата кабелна форма. Разгледай дали няма отрязани кабели.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          След малко слизам да видя ! Или е откачена и ли е изрязана ( но защо да я режат ? )

          Comment


          • #6
            Резната е буксата !!! Кажете може ли да има такива ОЛИГОФРЕНИ ?????
            Ще намеря реле с букса и ще го оправя НО какво е наложило да я режат ?!?!
            Без Думи !!!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
              Резната е буксата !!! Кажете може ли да има такива ОЛИГОФРЕНИ ?????
              Ще намеря реле с букса и ще го оправя НО какво е наложило да я режат ?!?!
              Без Думи !!!
              Не се ядосвай. Ще го оправиш. По важното е, че вече знаеш "къде е ключа от бараката"


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                Резната е буксата !!! Кажете може ли да има такива ОЛИГОФРЕНИ ?????
                Ще намеря реле с букса и ще го оправя НО какво е наложило да я режат ?!?!
                Без Думи !!!
                Наложило е някой олигофренД да изкара спешно някой лев (евро) и вместо да се мъчи да го откача просто го е резнол с кроячките.
                По спомен крушките в плафона не са 5 а 10 ватови и струват към 10 кинта парчето
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  Крушките са с цокъл , мисля че бяха 6 вата . Или са сменяни или .......... Сложих 4 - 5 вата и си светят ( малко по-слабо и малко по жълтеникаво ) но 10лв за крушчица не ми се дават (7 крушки трябва да взема , ако реша да е с по силните ) . Проблем ли е ако са по слаби ?

                  П.С. четох една тема за освелтление в краката . И аз имам заготовки за плафончета . Ако намеря плафони , може да сложа и там .
                  Имате ли идея горе долу по колко вървят релето за светлините и релето за мигачите ?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                    Крушките са с цокъл , мисля че бяха 6 вата . Или са сменяни или .......... Сложих 4 - 5 вата и си светят ( малко по-слабо и малко по жълтеникаво ) но 10лв за крушчица не ми се дават (7 крушки трябва да взема , ако реша да е с по силните ) . Проблем ли е ако са по слаби ?

                    П.С. четох една тема за освелтление в краката . И аз имам заготовки за плафончета . Ако намеря плафони , може да сложа и там .
                    Имате ли идея горе долу по колко вървят релето за светлините и релето за мигачите ?
                    Вървят както се спазариш - на мен ми се прецака това за мигачите (това, което е при бушоните) докато карах из Сф и на връщане реших да мина през Николов - за 5 кинта ми го даде.
                    За крушките - и аз мислех да не давам по 10 лв. Сложих по-слаби ама като знаех как светеха направо ми изглеждаха като на 30 годишната Жигула на баща ми. След това сложих диоди (едно приятелче ми ги подари) и накрая отидох и платих по 10 лв. парчето. ... е верно, че при мен проблема беше 1 изгоряла, ама решението с диодите (бели) е по-добро от по-слабите халогени
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                      Вървят както се спазариш - на мен ми се прецака това за мигачите (това, което е при бушоните) докато карах из Сф и на връщане реших да мина през Николов - за 5 кинта ми го даде.
                      За крушките - и аз мислех да не давам по 10 лв. Сложих по-слаби ама като знаех как светеха направо ми изглеждаха като на 30 годишната Жигула на баща ми. След това сложих диоди (едно приятелче ми ги подари) и накрая отидох и платих по 10 лв. парчето. ... е верно, че при мен проблема беше 1 изгоряла, ама решението с диодите (бели) е по-добро от по-слабите халогени
                      А Николов е ??

                      Comment


                      • #12
                        Николов е точен пич които има морга за италянки и продава на прилични цени....
                        5 Ланчии зад гърба си!
                        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                          А Николов е ??
                          Има го в раздел "платени"
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #14
                            Днес реших да разглобя двете декоративни кори на централната конзола да огледам за евентуални течове от радиаторчето на парното(каквито за щастие не открих-всичко си беше чисто и сухо). Та видях под зеленото реле има една свободна букса - тънка и широка по форма, отначало помислих че е от ИЦС но е с много къс кабел не може да стигне до него. Някакви идеи за какво може да е. Утре може да я снимам. Между другото си оправих и един дразнещ проблем - от дясната предна врата стъклото не реагираше на вдигане. Извадих и вкарах всички букси от управляващия блок на ел стъклата, който се намира точно там над въпросните релета и вече работи
                            Last edited by to_lose_HEART; d.m.y г., 22:01.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Comment


                            • #15
                              ,,,,,
                              Last edited by Linkestis; d.m.y г., 18:11.
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment

                              Working...
                              X